Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California

Dirección: 6080 Center Dr, Los Angeles, CA 90045.
Teléfono: 09811500.
Página web: sony.com
Especialidades: Oficinas de empresa.
Otros datos de interés: Entrada accesible para personas en silla de ruedas, Estacionamiento accesible para personas en silla de ruedas.
Opiniones: Esta empresa tiene 59 valoraciones según Google My Business.
Opinión media: 2.6/5.

📌 Ubicación de Sony Interactive Entertainment

Sony Interactive Entertainment 6080 Center Dr, Los Angeles, CA 90045

⏰ Horario de Sony Interactive Entertainment

  • Lunes: 9 a.m.–6 p.m.
  • Martes: 9 a.m.–6 p.m.
  • Miércoles: 9 a.m.–6 p.m.
  • Jueves: 9 a.m.–6 p.m.
  • Viernes: 9 a.m.–6 p.m.
  • Sábado: Cerrado
  • Domingo: Cerrado

Sony Interactive Entertainment es una compañía líder en la industria de los videojuegos, conocida principalmente por ser la desarrolladora detrás de la consola PlayStation. Con sede en Los Ángeles, California, la dirección exacta es 6080 Center Dr, Los Angeles, CA 90045. El teléfono para contactarlos es 09811500 y su página web es sony.com.

La empresa se especializa en la creación y comercialización de consolas de videojuegos, así como en el desarrollo de juegos exclusivos para estas. También son conocidos por sus servicios en línea, como PlayStation Network, y por sus accesorios para las consolas PlayStation.

En términos de accesibilidad, Sony Interactive Entertainment tiene instalaciones que cuentan con entrada accesible para personas en silla de ruedas y estacionamiento accesible para las mismas. En cuanto a opiniones, esta empresa tiene 59 valoraciones según Google My Business, con una media de opinión de 2.6/5.

Si estás buscando informaciones sobre Sony Interactive Entertainment, te recomendamos que visites su página web sony.com, donde podrás encontrar información detallada sobre sus productos, servicios y novedades. Además, si tienes alguna duda o consulta, no dudes en contactar con ellos a través del teléfono 09811500.

👍 Opiniones de Sony Interactive Entertainment

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
Edgardo M. P.
1/5

El servicio al cliente es ineficiente no brinda ninguna solución o apelación con el tema de las suspensiones, dejen de banear las ps 5 sean más exactos analicen bien antes de hacerlo, no pueden llegar y banear una ps 5 sin haber tenido mal comportamiento y sin siquiera recibir el dicho correo con información y fecha de desbloqueo.

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
Troy W.
1/5

My account got hacked. The person or persons that hacked it use my Debit card information stored. Customer service returned my money but Suspended my account. Said it take 24hrs, then said 1 to 3 days, then said 3 to 5 days. It has now been 2 weeks. I have to keep waiting until someone sends me an email to recover my account. BUT! Still haven't received an email to help & they can't tell me when to expect the email. Just wait! I asked for how long, would not give me a time frame. All my games are locked! An account I had for 20yrs! They will not transfer me to someone in the United States.
And the supervisors hung up on me! Some other players have been waiting for 6 months. They take no responsibility for their actions.

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
Alex L.
1/5

Plz fix your servers and maybe try shutting during the week to get the lazy ppl off their ass and give the working people a chance to play. Losing customers today.

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
Dallas C. F. 9.
1/5

Sony PlayStation is clearly in collusion with online scalpers as you can wait for 6 hours to pre-order a new PlayStation on their on website (Sony Direct), put the items in your cart, yet be unable to actually pay for them and checkout!

Sony is making gamers and true Playstation fans go through nonsense so scalpers can list the same PlayStation online on eBay or similar for $5,000!

Terrible and unethical company!!!

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
andrew W.
1/5

I'm getting emails from you about someone trying to hack my account that doesn't even exist. Sony is full on banned in my house. You have 0 costumer service. 0. Literally 0

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
Skylar K.
1/5

My playstation 4 account got hacked and they changed ALL of my information. Playstation said they couldn't get me my account back without the ID, or email. How am I supposed to give you an email and ID that someone else changed it to. Not even worth trying to figure out how to get my account back. Selling my playstation and immediately going with Xbox

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
James D.
1/5

SCAMMERS. Do not buy Sony products. Every single Sony product has lasted me only a year or two (despite treating the products with the utmost care). They are scammers disguised as a reputable company.

Edit: DONE with this company. WORST COMPANY I HAVE EVER DEALT WITH.

Sony Interactive Entertainment - Los Angeles, California
Eduardo A.
1/5

I want a refund for an accidental purchase yet you have to make it so difficult

Subir